
ISFED: "ყველაზე მეტი ანონიმური რეკლამა ოპოზიციის მადისკრედიტირებელ გვერდებზე განთავსდა"
21/10/2021 14:00:24 საზოგადოება
სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოებამ (ISFED) სოციალური მედიის მონიტორინგის მესამე შუალედური ანგარიში წარადგინა.
ISFED-ს განცხადებით, 13 სექტემბრიდან 2 ოქტომბრამდე, სოციალურ მედიაში, ანონიმურ გვერდებზე ყველაზე მეტი - 188 რეკლამა ოპოზიციის მადისკრედიტირებელ გვერდებზე განთავსდა, რომლებზეც 2 520-დან 2 619 აშშ დოლარამდე დაიხარჯა.
გარდა ამისა, ISFED-ის ცნობით, რეკლამებში ყველაზე მეტი თანხა, დაახლოებით 127 ათასი დოლარი, ქართულმა ოცნებამ გადაიხადა. მას მოსდევს ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა - 68 ათასი დოლარით და ლელო 36 ათასამდე დოლარით.
როგორც ორგანიზაციაში აცხადებენ, ანტიოპოზიციურ გვერდებზე გაზიარებულ პოსტებზე ინტერაქცია თითქმის 4-ჯერ მაღალი იყო, ვიდრე ქართული ოცნების წინააღმდეგ მოქმედ გვერდებზე გამოქვყენებული პოსტებისა.
ამავე ანგარიშის მიხედვით, თბილისის მერობის კანდიდატებს შორის, წინასაარჩევნოდ ყველაზე აქტიური ანა დოლიძის სოციალური მედიის გვერდი იყო.